Ensimmäinen vaimennin 12hp 425cc, Citroën 2CV AZ (1950-1963)
83,50 €Ensimmäinen vaimennin 12hp 425cc, Citroën 2CV AZ vuosimalleihin 1950-1963.
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 1233–1248 / 2295
Ensimmäinen vaimennin 12hp 425cc, Citroën 2CV AZ vuosimalleihin 1950-1963.
Säädettävä iskunvaimennin eteen, Citroën 2CV. Iskunvaimennin säädettävällä jäykkyydellä. Ehdoton yhdistelmä jäykempien jousien kanssa. Jäykkyyttä voidaan säätää kiertonupin avulla. Jäykkyyttä voidaan muuttaa milloin tahansa. Jäykempien jousien lisäksi käyttöä suositellaan myös silloin, kun auto on madallettu.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu Citroën AK400 ja Mehariin sopiva takaputki. Ulostulo sivusta. Burtonin omaa tuotantoa.
Lyhyt takaputki, Citroën 2CV malleihin. valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Asennetaan suoraan pitkittäisvaimentimen päähän.
Takajousi, 80% jäykempi kuin alkuperäinen, pituus 170mm, kuten alkuperäinen. Sopii sätkään, jolla ajetaan kovilla kuormilla tai halutaan madaltaa. Näillä jousilla kuljin kallistelee vähemmän mutkissa ja kestää kovempia kuormia. Yhteen jousipönttöön menee yksi pitkä (A1.8358) ja yksi lyhyt jousi (A1.8539). Madallettaessa tarvitaan lisäksi pitkät varvan silmukat, tuote A1.8365.
Säädettävä iskunvaimennin taakse, Citroën 2CV. Iskunvaimennin säädettävällä jäykkyydellä. Ehdoton yhdistelmä jäykempien jousien kanssa. Jäykkyyttä voidaan säätää kiertonupin avulla. Jäykkyyttä voidaan muuttaa milloin tahansa. Jäykempien jousien lisäksi käyttöä suositellaan myös silloin, kun auto on madallettu.
Kaksi kappaletta ruostumattomilla kuorilla olevia jousipönttöjä, jotka koottu kokonaan uusista osista. Tässä versiossa jouset ovat 80% alkuperäisiä jäykemmät. Pönttöihin on asennettu jouset A1.8359 ja A1.8358. Nämä jousipöntöt on suunniteltu niille, jotka haluavat rättäristään sporttisemman tai haluavat sen kestävän paremmin kuormaa. Näillä 80% jäykemmillä jousilla varustettu rättäri ei myöskään kallistele niin paljon kuin alkuperäisjousilla.
Etujousi, 80% jäykempi kuin alkuperäinen. Sopii sätkään, jolla ajetaan kovilla kuormilla tai halutaan madaltaa. Näillä jousilla kuljin kallistelee vähemmän mutkissa ja kestää kovempia kuormia. Yhteen jousipönttöön menee yksi pitkä ja yksi lyhyt jousi (A1.8539). Madallettaessa tarvitaan lisäksi pitkät varvan silmukat, tuote A1.8365.
Perinteinen peltinen pakoputkiklemmari 53mm, sopii Citroën HY.
Etupakoputki Sport Y-malli 2-yhteen, Citroën 2CV. Tämä kaksi-yhteen pakoputki asennetaan alkuperäisen poikittaisvaimentimen tilalle. Se yhdistetään alkuperäisiin lämmönvaihtimiin 49 mm liittimillä. Väliputkeen tarvitaan 53 mm liittimet, katso tuotenro. A1.8255. Huomaa, että et voi käyttää vakio väliputkea. Käytä tätä varten A1.8275 väliputkea, asentaaksesi 2CV:hen.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu takaputki. Sopii Citroën Acadiane malleihin.
Citroën 2CV pakoputken kannatinkumi, viimeinen kannatin lähellä takapuskuri. Reikäväli noin 60mm. Kuitu vahvistettu. Katso myös säädettävä malli A1. 8144.
Citroën 2CV pitkittäisvaimentimen päihin sopiva pakoputki klemmari, joka on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Normaali malli on tuote A1.8142.
Peltinen heikkolaatuinen pakoputkiklemmari sitikkaan, koko 49mm. Suosittelemme ehdottomasti käyttämään A1.8130 Burtonin valettua klemmaria.
Citroën Acadianen pakoputken takaputki. Samanlainen kuin Meharissa, mutta hieman pidempi.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu Citroën 2CV:n takaputki. Sopii malleihin 2CV4, 2CV6 ja Dyane. Burtonin omaa tuotantoa.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.