Kaasuttimen korokelevy 2CV, kaksikurkkuinen kaasutin
14,70 €Koroke- / lämpösuojalevy kaasuttimen jalan ja imusarjan väliin, kaksikurkkuiselle kaasuttimelle. Kaasarinjalan koroke, bakeliitti. Tilaa lisäksi 2kpl tiivisteitä A1.1176
Näytetään tulokset 481–496 / 2299Sorted by popularity
Koroke- / lämpösuojalevy kaasuttimen jalan ja imusarjan väliin, kaksikurkkuiselle kaasuttimelle. Kaasarinjalan koroke, bakeliitti. Tilaa lisäksi 2kpl tiivisteitä A1.1176
Kaasun palautus jousen kiinnike Citroën 2CV puhallinkoteloon.
Lattiapelti 2Cv ja Dyane vuodesta 1963 eteenpäin. Penkkien kiinnitys kiskoilla.
Korokelevy kaasuttimen ja imusarjan väliin, kun käytetään 123 Tune+ tai 123 Evo sytytysjärjestelmää. Tämä korvaa alkuperäisen korokelevyn. Citroën 2CV, Dyane ja Mehari joissa kaksikurkkuinen kaasutin. Muista tilata myös tiivisteet 2 kpl, osanumero A1.1176.
Etuvilkku oikealle eteen (kartturin puoli), mustalla pohjalla. Ei sisällä polttimoa.
Stefa kutosen kampiakseliin. Kampiakselin stefa takapäähän (vauhtipyörän puolelle). Sopivuus 2CV6, Mehari, Dyane, Acadiane, Ami. Koko 56x69x10mm.
Tämä uusi sytytyspuola on erityisesti suunniteltu toimimaan optimaalisesti elektronisen sytytyksen kanssa. Usein Citroën 2CV starttaa huonosti kostealla ilmalla, kylmäkäynnistyksessä ja jopa lämpimällä moottorila. Moni on parantanut käynnistyvyyttä Harley Davidsonin sytytyspuolalla. Harrikan puola ei näytä alkuperäiselta, mutta toimii hyvin. Tämä uusi ”High-Performance” sytytyspuolassa on ”harrikan” puolan sisuskalut, mutta sillä on myös alkuperäinen ulkoasu. Lyhyesti, paras ratkaisu startti ongelmiin on tämä Burtonin uusi High-Performance sytytyspuola.
Tämä High Performance puola on tarkoitettu käytettäväksi kärjettömän sytytyksen kuten 123ignition kanssa. Normaalien kärkien kanssa suosittelemme tuotteita A1.2320 ja A1.2321.
Etuoven lukkosylinteri, pituus 88mm. Muista tilata lisäksi lukon lukitusjousi.
Kruunumutteri, tukivarren laakerin kiristykseen 2CV-pohjaisissa kulkuneuvoissa. Tunnetaan myös nimellä kynkänlaakerin mutteri.
Jarrupääsylinteri LHM kaksipiiri levyjarruille, M8x1,25, 3,5mm putkelle. Mäntä 17.5mm, vuosimallit 06/1981 – 07/1990. Käytä vain LHM jarrunestettä! Ei käy autoihin, joissa tavallinen DOT4-jarruneste.
Normaalimittainen banjopultti öljyputken kiinnitykseen Citroën 2CV moottoriin. Huom! kansiin tulee eri pultti.
Pultin kiristysmomentti 11 Nm.
Kytkinpaketti 2CV6. Sopii 2CV6 mallivuodesta 1982 eteenpäin. Eroaa vanhemmasta kolmikäpäläisestä sillä, että asetelman kiinnitysreiät kahden sarjoissa, Ei tasavälein kuten vanhemmassa.
HUOM! Jos et ole varma onko kulkimesi kytkin käpälä- vai tähtimallinen, niin suosittelemme irroittamaan vanhan ennen uuden tilausta! Pelkkä tähtimallisuus ei ratkaise asiaa, sillä uusissa käpälämallisissa kytkimissä on tähtimallinen asetelma. Kiinnnityspulttien sijoittelu on ratkaiseva.
123CITROEN-2CV-UNI soveltuu kaikille 2CV-moottoreille joita on koskaan valmistettu. Sopiva ennakkokartasto voidaan valita 16-asentoisella kytkimellä laitteen piirilevyllä. Myös nokkalaturimallin wanhuksiin.
Pölykapselisarja, rosteria. Sisältää 4x pölykapselia. Ei sisällä mutteria A1.9317 eikä pulttia A1.9315. Sininen väri kuvassa on suojakalvo.
Jarrusylinteri eteen DOT4 09/1963->05/1967 M10X100, mäntä 28.5mm, Citroën 2CV, Dyane, Mehari, Ami