Kärjetön sytytys MG-4-A-V
330,00 €Kärjetön sytytys 123MG-4-A-V on suunniteltu MGA ja MGB autoihin. Tässä laitteessa myös alipaineliitäntä as well.123 hin
Näytetään tulokset 2273–2288 / 2298Sorted by popularity
Kärjetön sytytys 123MG-4-A-V on suunniteltu MGA ja MGB autoihin. Tässä laitteessa myös alipaineliitäntä as well.123 hin
Kärjetön sytytys 123MG-4-A-V-POS on suunniteltu MGA ja MGB autoihin. Tämä laite on suunniteltu malleille joissa on positiivinen maa.
Kärjetön sytytys 123MG-4-R-V-POS on suunniteltu MGA ja MGB autoihin. Tämä laite on suunniteltu malleille joissa on positiivinen maa.
Kärjetön sytytys 123MG-4-R on suunniteltu MGA ja MGB autoihin. Tässä laitteessa myös alipaineliitäntä.
Kärjetön sytytys 123GB-6-R-V korvaa useimmat 6-sylinteriset Lucas -virranjakajat Great-British autoissa.
Huomaa, että valikoimasta löytyy omat mallit Mini, Jaguar ja MG autoille.
Kärjetön sytytys 123GB-6-R-V-POS korvaa useimmat 6-sylinteriset Lucas -virranjakajat Great-British autoissa. Tässä mallissa optio positiiviselle maalle. Tämä tarkoittaa että sytytysyksikkö voidaan asentaa autoihin, joissa on postiivinen maa sekä autoihin joissa on negatiivinen maa.
Kärjetön sytytys 123GB-4-R-V korvaa useimmat 4-sylisteriset Lucas -virranjakajat Great-British autoissa.
Tämä laite on yhteensopiva autoihin joissa on positiivinen maa.
Huomaa, että valikoimasta löytyy omat mallit Mini, Jaguar ja MG autoille.
Lancia-4-A-V for Lancia Fulvia. Mallissa Fulvia tämä tarkoittaa että virranjakajan käyttöpyörä pitää vaihtaa. (mikä on helppo homma kun kaikki on hyvin valmisteltu). Yksikössä myös alipainesäätö.
Lancia-4-A for Lancia Fulvia. Mallissa Fulvia tämä tarkoittaa että virranjakajan käyttöpyörä pitää vaihtaa. (mikä on helppo homma kun kaikki on hyvin valmisteltu).
Lancia-4-R for Lancia Fulvia. Mallissa Fulvia tämä tarkoittaa että virranjakajan käyttöpyörä pitää vaihtaa. (mikä on helppo homma kun kaikki on hyvin valmisteltu)
Lancia-4-R-V for Lancia Fulvia. Mallissa Fulvia tämä tarkoittaa että virranjakajan käyttöpyörä pitää vaihtaa. (mikä on helppo homma kun kaikki on hyvin valmisteltu). Yksikössä myös alipainesäätö.
Kärjetön sytytys 123JAG-6-R-V korvaa useimmat 6-sylinteriset virranjakajat joita on käytetty 3,4 l, 3,8 l ja 4,2 l ”XK”-moottoreille. This unit is suitable for positive earth systems.
Kärjetön sytytys 123JAG-6-R-V korvaa useimmat 6-sylinteriset virranjakajat joita on käytetty 3,4 l, 3,8 l ja 4,2 l ”XK”-moottoreille.
Tämä kaksoispuola on tarkoitettu 123igniton sytytyksille 123FIAT tai 123FIAT-PLUS. Pieni ensiövastus ja korkea toisio induktanssi takaa jatkuvasti korkea laatuisen kipinänän, joka ei ole verrattavissa alkuperäiseen Fiat 500 / 126 sytytykseen.
Suosittelemme vaihtamaan samalla myös puolan, sillä vaikka puola näyttäisi päältä hyvältä, niin se ei ole sitä sisältä. Johdotuksen kunto kannattaa myös tarkistaa. Pitkä matka akulta ja huonot kontaktit heikentää helposti tulpalle saatavaa kipinää.
123CITROEN-6-R-V aiemmin (123SIX-R-V) on suunniteltu mallille Citroen Traction Avant jossa 6-sylinterinen 15D moottori.
Kärjetön sytytys 123CITROEN-DV-4-R (aiemmin 123DV-R) on käytännössä sama kuin 123DS-A tai 123DS-R. Ero on jakajan kiinnityksessä ”DV” moottoreille, joita Citroën valmisti vuosina 1966 ja 1967. Näissä näkyy kaksi M7 pulttia virranjakajan kiinnityksessä. Yksikössä myös alipainesäätö. it contains the same set of 16 advance-curves.