Kytkinlevy 10-hampainen, mm.keskipako, Citroën 2CV (1955-66)
55,70 €Kytkinlevy 10-hampainen, keskipakokytkimellä varustettuun Citroën 2CV wanhukseen.
- 10-hampainen
- halkaisija 160 mm
- keskipakokytkimellä olevaan 2CV wanhukseen
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 1937–1952 / 2294
Kytkinlevy 10-hampainen, keskipakokytkimellä varustettuun Citroën 2CV wanhukseen.
Kunnostettu Solex 28 IBC kaasutin, 2CV 18hp, keskipakokytkin hidastimella. Käytetty 02/1963 -> 02/1970. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 28 IBC kaasutin, 2CV 18hp. Käytetty 02/1963 -> 02/1970. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Tasauspyörästön laakeri Ø35xØ72x19mm, Citroën 2CV vaihdelaatikkoon.
Polttimo 12V 21/5W, Ba15D, parkki/jarruvalo poltin. Valmistaja Osram.
Huomioi kanta! Tässä polttimossa Ba15D kanta jossa bajonetin nastat samalla korkeudella. Sopii joihinkin vanhempiin klassikkoautoihin.
Etunapa kunnostettu osa, Citroën Acadiane, Ami ja AK400 malleihin. Navan koko eri kuin normaali 2CV:n etunavassa.
Männänrenkaat 425cc Ø66mm, renkaiden paksuudet 2+2+4,5 mm, Citroën 2CV.
Ensimmäinen äänenvaimennin vanhempaan Citroën 2CV malliin, jossa 425cc 18-heppainen moottori. Valmistettu vuosina 1963-1970.
Brillikumi 50-lukuiseen wanhus malliseen Citroën 2CV malliin, jossa 425cc moottori.
Imu- ja pakosarjan tiiviste, Citroën 2CV wanhus. Sopii malleihin, jossa imupakosarja on kiinni 3 ruuvilla per puoli.
Etujarrujen asennussarja isoille Ø220mm rummuille, Citroën AK, Acadiane, Mehari ja Ami 6. Huom! Sarjan naulat ovat liian lyhyet, naulat on käytettävä vanhat.
Kunnostettu Solex 40 PICS kaasutin, keskipakokytkin hidastimella. Kaasutintyyppiä käytetty mm: Ami 6, Solex 40 PICS Ami6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM 9/1963 -> 4/1964, Solex 40 PICS 2 Ami 6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM4/1964 -> 4/1967, Solex 40 PICS 3 Ami 6, 602 cm, moottorityyppi M4, AM 4/1967 -> 5/1968. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 40 PICS kaasutin. Kaasutintyyppiä käytetty mm: Ami 6, Solex 40 PICS Ami6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM 9/1963 -> 4/1964, Solex 40 PICS 2 Ami 6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM4/1964 -> 4/1967, Solex 40 PICS 3 Ami 6, 602 cm, moottorityyppi M4, AM 4/1967 -> 5/1968. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kaasuttimen korjaussarja Solex 40 PICS kaasuttimeen. Käytetty mm. Citroën Ami 6 mallissa. Sisältää kaasuttimen kannen tiivisteen, kiihdytyspumpun kalvon sekä neulaventtiilin ja sen tiivisteen.
Kaasuttimen kannen tiiviste Solex 40 PICS, yksikurkkuiseen Citroën Ami 6 kaasuttimeen.
Citroën 2CV kunnostettu kampiakseli. Runkolaakerit koneistettu ylikokoon ja ylikoko laakerit asennettu. Kietokangen laakerit vaihdettu molempiin päihin. Kiertokanget tasapainoitettu samanpainoisiksi. Kaikki mitat Citroën tehtaan toleranseissa. Takuu ei korvaa virheellisesti asennetusta osasta tulleita vaurioita. Takuu käsittelyn edellytyksenä on että koko moottori toimitetaan Burtonille avaamattomana asiakkaan kustannuksella.
Tuote toimitettavissa vain, kun toimittajan varastosaldo on vihreällä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.