Puhaltimen suojaritilä, Citroën 2CV6
49,30 €Puhaltimen suojaritilä eli oravaverkko, Citroën 2CV, Dyane, Mehari ja Ami malleihin. Sopii 602cc malleihin.
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 865–880 / 1172
Puhaltimen suojaritilä eli oravaverkko, Citroën 2CV, Dyane, Mehari ja Ami malleihin. Sopii 602cc malleihin.
Kiinnike eli vastamutteripuhallinkotelon peltien ruuveille, Citroën 2CV malleihin. Galvanoitu.
Laippasarja turboon, Citroën 2CV moottorin tarvikeahtimeen. Valmistettu 6mm ruostumattomasta teräksestä.
Puhallinkotelo Citroën 2CV6 rumpujarrullisiin malleihin. Kunnostettu hiekkapuhaltamalla ja pulverimaalattu.
Citroën 2CV:n 425cc moottorin (18 hp) öljytikun kumi. Valmistettu lämpöä, öljyä ja kovettumista paremmin kestävästä Viton kumista.
Burtonin kunnostettu huohotin. Alkuperäinen Citroënin huohotin ja puhdistettu ja passivoitu uudelleen. Kunnostettu aidolla Burtoni korjaussarjalla eli teknisesti toimii paremmin kuin uusi.
Sylinterikotelo 2CV6 kunnostettu, vasen alempi, pulverimaalattu.
Sylinterikotelo 2CV6 kunnostettu, vasen ylempi, pulverimaalattu.
Sylinterikotelo 2CV6 kunnostettu, oikea ylempi, pulverimaalattu.
Sylinterikotelo 2CV6 kunnostettu, oikea alempi, pulverimaalattu.
Öljypumpun tiiviste, Citroën 2CV4. Valmistettu laadukkaasta Aramidi paperista. Sopii sekä 425cc, että 435cc lohkoon.
Öljynpaineventtiilin kuparitiiviste Citroën 2CV malleihin. Koko 20x28x1mm.
Moottori 2CV6 652cc Big Bore, kunnostettu. Tähän kunnostettuun moottoriin on asennettu 652cc Big Bore sylinterit ja männät, mikä lisää moottrin vääntöä. Moottorissa on seuraavat uudet osat: venttiilit, männät, sylinterit, tiivisteet, öljynjäähdytin, öljyputki sekä paljon pikkuosia. Sylinterikannet on kunnostettu, kampi- ja nokka-askseli on kunnostettu. Kahden vuoden takuu. Moottorin asennuksen jälkeen tulee suorittaa sisäänajoa ainakin 2000 km. Tuhannen kilometrin jälkeen tulee vaihtaa öljyt ja säästää venttiilit.
Moottori 2CV4 435cc, kunnostettu. Moottorissa on seuraavat uudet osat: venttiilit, männät, sylinterit, tiivisteet, öljynjäähdytin, öljyputki sekä paljon pikkuosia. Sylinterikannet on kunnostettu, kampi- ja nokka-askseli on kunnostettu. Vuoden takuu. Moottorin asennuksen jälkeen tulee suorittaa sisäänajoa ainakin 2000 km. Tuhannen kilometrin jälkeen tulee vaihtaa öljyt ja säästää venttiilit.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.