2CV kytkinhaarukan palautusjousi
5,40 €Palautusjousi Citroën 2CV kytkinhaarukkaan.
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 449–464 / 1172
Ohjauksen matopyörä, 8-hampainen. Viimeinen malli 2CV:ssä. Rattiakseli kiinnittyy tähän osaan hammastangossa.
Kaasuvaijerin kiinnitystappi kaasuttimeen, Citroën 2CV, Dyane, Acadiane ja Mehari.
Citroën 2CV virtalukko hyvälaatuisella lukkosylinterillä. Hyvä yhtäläisyys alkuperäiseen; avaimilla on oikea muoto ja kotelo on jauhemaalattu. Ohjausputken, turvalevyn, U-kiinnikkeen, kosketusrummun ja irrotusmutterien kiinnittämiseen käytettävä kumi on mukana. Johtojen järjestys; ylempi liitin on vaaleanpunainen johto, vasen liitin musta tai sininen johto, oikea liitin punainen johto.
Citroën 2CV, Dyane, Mehari vasemman takajarrun putki, ruostumaton teräs. Katso myös täydelliset jaruputkisarjat A1.5743 (DOT) ja A1.5734 (LHM).
Citroën 2CV alkuperäisen kaltainen johtosarjan läpivientikumi rintapeltiin.
Citroën 2CV tankinkorkki lukolla.Voitele lukko ennen käyttöä.
Tiiviste 2CV kärkikoteloon, alkuperäinen Citroën tuote.
Citroen 2CV ilmansuodatin elementti peltiseen koteloon. Ilmansuodatin metalliseen suodatinkoteloon 2CV6/4, AMI6, AZU/AK, Dyane 4/6 alkaen 1968 päättyen 1974. Mitat 115x90x66mm.
Citroën 2CV tankinkorkki ilman lukkoa, materiaali ruostumaton teräs.
Suutinlajitelma kaksikurkkuiselle Solex kaasuttimelle. Solex-kaasuttimen suutinsarja 2CV pohjaisiin ajoneuvoihin. Sisältää ykköskurkkuun suuttimet 110, 115, 120, 125, sekä kakkoskurkkuun 95,100, 105, 110, 115, 120, 125, 2kpl joka kokoa, yhteensä 22kpl . Sarja on erittäin hyödyllinen, jos asennat Big-Bore-sylinterit, Power-putken tai virität moottoria muutoin.
Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM
”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.
Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.
Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.
Koroke Citroën 2CV / Dyane / Mehari moottorinlohkon ja polttoainepumpun väliin.
Kalvo 2CV:n polttoainepumppuun, sopii pumppuun jossa kansi kiinni kuudella ruuvilla ja valmistaja SEV Marchal. Kalvon halkaisija 73mm.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.