Tarrasarja 007, Citroën 2CV
126,50 €Bond leffan mukainen 007 tarrasarja, Citroën 2CV kulkimeen.
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 945–960 / 1200Sorted by popularity
Turboahdin, Citroën 2CV moottorin virittelyyn. Hyvä lähtökohta 2CV moottorin ahtamisprojekteihin. Tätä laadukasta pikkuturboa käytetään pienessa japanilaisessa 660cc moottorissa. Turbo on kooltaa täydellinen Citroënin 602 ja 652 cc moottorin ahtimeksi. Turboon sopiva laippasarja on tuote A1.4600.
Kiinnike eli vastamutteripuhallinkotelon peltien ruuveille, Citroën 2CV malleihin. Galvanoitu.
Laippasarja turboon, Citroën 2CV moottorin tarvikeahtimeen. Valmistettu 6mm ruostumattomasta teräksestä.
Burtonin kunnostettu huohotin. Alkuperäinen Citroënin huohotin ja puhdistettu ja passivoitu uudelleen. Kunnostettu aidolla Burtoni korjaussarjalla eli teknisesti toimii paremmin kuin uusi.
Öljypumpun tiiviste, Citroën 2CV4. Valmistettu laadukkaasta Aramidi paperista. Sopii sekä 425cc, että 435cc lohkoon.
Öljynpaineventtiilin kuparitiiviste Citroën 2CV malleihin. Koko 20x28x1mm.
Moottori 2CV4 435cc, kunnostettu. Moottorissa on seuraavat uudet osat: venttiilit, männät, sylinterit, tiivisteet, öljynjäähdytin, öljyputki sekä paljon pikkuosia. Sylinterikannet on kunnostettu, kampi- ja nokka-askseli on kunnostettu. Vuoden takuu. Moottorin asennuksen jälkeen tulee suorittaa sisäänajoa ainakin 2000 km. Tuhannen kilometrin jälkeen tulee vaihtaa öljyt ja säästää venttiilit.
Halogeeni parkkipolttimo 12V / 5W, BA9s kanta. Satkalainen.fin käyttämä kirkas parkkipolttimo. Hertta Rouva niminen kuljin käyttää näillä polttimoilla varustettuja parkkeja epävirallisina ”päivävaloina”, jolloin sätkän pienitehoisesta laturista jää tehoa muille nykyvehkeille, kuten autojääkaapille.
Pyöränlaakeri NSK, Citroën 2CV. Tehtaalla valmiiksi voideltu suojattu laakeri.
Katso myös eniten myydyt SNR laakerisarjat A1.3900 ja A1.3901 sekä alkuperäislaatuinen IRB sarja 12401.
Käsijarrun tanko 2CV 175mm. Tanko joka on käsijarrukahvan ja rungossa olevan vivuston välissä levyjarrullisessa Citroën 2CV:ssä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.