Metallinen 2CV kitkavaimentimen taustalevy
9,10 €Metallinen Citroën 2CV kitkavaimentimen taustalevy eteen.
Näytetään tulokset 865–880 / 1205Sorted by popularity
Metallinen Citroën 2CV kitkavaimentimen taustalevy eteen.
Säädettävä iskunvaimennin eteen, Citroën 2CV. Iskunvaimennin säädettävällä jäykkyydellä. Ehdoton yhdistelmä jäykempien jousien kanssa. Jäykkyyttä voidaan säätää kiertonupin avulla. Jäykkyyttä voidaan muuttaa milloin tahansa. Jäykempien jousien lisäksi käyttöä suositellaan myös silloin, kun auto on madallettu.
Lyhyt takaputki, Citroën 2CV malleihin. valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Asennetaan suoraan pitkittäisvaimentimen päähän.
Takajousi, 80% jäykempi kuin alkuperäinen, pituus 170mm, kuten alkuperäinen. Sopii sätkään, jolla ajetaan kovilla kuormilla tai halutaan madaltaa. Näillä jousilla kuljin kallistelee vähemmän mutkissa ja kestää kovempia kuormia. Yhteen jousipönttöön menee yksi pitkä (A1.8358) ja yksi lyhyt jousi (A1.8539). Madallettaessa tarvitaan lisäksi pitkät varvan silmukat, tuote A1.8365.
Säädettävä iskunvaimennin taakse, Citroën 2CV. Iskunvaimennin säädettävällä jäykkyydellä. Ehdoton yhdistelmä jäykempien jousien kanssa. Jäykkyyttä voidaan säätää kiertonupin avulla. Jäykkyyttä voidaan muuttaa milloin tahansa. Jäykempien jousien lisäksi käyttöä suositellaan myös silloin, kun auto on madallettu.
Kaksi kappaletta ruostumattomilla kuorilla olevia jousipönttöjä, jotka koottu kokonaan uusista osista. Tässä versiossa jouset ovat 80% alkuperäisiä jäykemmät. Pönttöihin on asennettu jouset A1.8359 ja A1.8358. Nämä jousipöntöt on suunniteltu niille, jotka haluavat rättäristään sporttisemman tai haluavat sen kestävän paremmin kuormaa. Näillä 80% jäykemmillä jousilla varustettu rättäri ei myöskään kallistele niin paljon kuin alkuperäisjousilla.
Etujousi, 80% jäykempi kuin alkuperäinen. Sopii sätkään, jolla ajetaan kovilla kuormilla tai halutaan madaltaa. Näillä jousilla kuljin kallistelee vähemmän mutkissa ja kestää kovempia kuormia. Yhteen jousipönttöön menee yksi pitkä ja yksi lyhyt jousi (A1.8539). Madallettaessa tarvitaan lisäksi pitkät varvan silmukat, tuote A1.8365.
Citroën 2CV pakoputken kannatinkumi, viimeinen kannatin lähellä takapuskuri. Reikäväli noin 60mm. Kuitu vahvistettu. Katso myös säädettävä malli A1. 8144.
Peltinen heikkolaatuinen pakoputkiklemmari sitikkaan, koko 49mm. Suosittelemme ehdottomasti käyttämään A1.8130 Burtonin valettua klemmaria.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu Citroën 2CV:n takaputki. Sopii malleihin 2CV4, 2CV6 ja Dyane. Burtonin omaa tuotantoa.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu Citroën 2CV:n 2. äänevaimennin eli ns. pitkittäispönttö. Sopii malleihin 2CV4, 2CV6, Mehari, Dyane ja Acadiane. Burtonin omaa tuotantoa.
Kiinnike pakoputken kannattimelle takasisälokasuojaan. Tämä kannatin puuttuu monesta kulkimesta. Kannatin tulee myös sisäslokasuojan korjauspalan mukana.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu Citroën 2CV:n etuputki. Poikittais- ja pitkittäis äänenvaimentimien väliin. Sopii sekä 2CV4 ja 2CV6 malleihin. Burtonin omaa tuotantoa.
Neulalaakeri 7-hampaiseen matopyörään. Ulkohalkaisija 18mm, sisähalkaisija 12mm ja korkeus 12mm. Suljettu toisesta päästä.
Kunnostettu ohjauspaketti Citroën 2CV4 ja Dyane malleihin, joissa kitkaiskunvaimentimet edessä. Eli niin sanottu nelkun etuakseli. Sisältää akseliputken ja hammastankopaketin valmiiksi koottuna, ilman tukivarsia. Lisätty rasvanipat matopyörälle ja hammastangolle. Vuoden takuu.