Lattiapelti, vanha malli, vasen, Citroën 2CV
90,10 €Lattiapelti, vanha malli, vasen, Citroën 2CV kulkimeen.
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 193–208 / 289
Lattiapelti, vanha malli, vasen, Citroën 2CV kulkimeen.
Jarru- ja kytkin polkimen messinki läpivienti, Citroën 2CV vuoteen 1970 saakka.
Magneetit ja liittimet 123ignition sytytykseen, Citroën 2CV kulkimeen. Mikäli ostat uuden 123ignition sytytyksen, nämä tulevat siinä mukana.
Huippulaadukas mineraali öljy. Sopii bensiini ja diesel käyttöisiin henkilö- ja pakettiautoihin. Sopii myös ahdetuille moottoreille. Soveltuu kaikenlaiseen ajoon, kaupunkiajosta aina kovaan moottoritie matkaan.
Huippulaadukas mineraali öljy. Sopii bensiini ja diesel käyttöisiin henkilö- ja pakettiautoihin. Sopii myös ahdetuille moottoreille. Soveltuu kaikenlaiseen ajoon, kaupunkiajosta aina kovaan moottoritie matkaan.
Maskinpeitto ohjetarra, Citroën A-malli. Koko 6,5 x 16 cm.
Öljyntäyttönokan kumi Citroën 2CV, vuosimallit 1963-1970.
Citroën 2CV:n 425cc moottorin (18 hp) öljytikun kumi. Valmistettu lämpöä, öljyä ja kovettumista paremmin kestävästä Viton kumista.
Big Bore mäntä-sylinterisarja 12/18hp moottoriin 530cc, Citroën 2CV wanhus malleihin. Laadukas Big Bore sarja on tehty 12/18 hv: n moottoreille ja suurentaa sylinteritilavuuden 530 kuutosenttiin puristussuhteella 8,5/1. Tämä lisää tehoa ja vääntöä. Männän ja sylinterin mittojen toleranssit ovat hyvin Citroënin alkuperäisten standardien mukaisia. Sylinterit ovat uusia, ne eivät ole väsyneita vanhoja porattuja sylintereitä. Hoonaus tehty ristikkäisellä menetelmällä.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 70 km/h tai 4000 rpm ensimmäisten 2 000 km aikana. Lisää tämän jälkeen nopeutta tasaisesti. Vasta huolellisen sisäänajon jälkeen moottori saavuttaa täyden tehon.
Öljypumpun tiiviste, Citroën 2CV4. Valmistettu laadukkaasta Aramidi paperista. Sopii sekä 425cc, että 435cc lohkoon.
Takanavan mutterin lukitus ->1959, Citroën 2CV
Pyöränlaakeri NSK, Citroën 2CV. Tehtaalla valmiiksi voideltu suojattu laakeri.
Katso myös eniten myydyt SNR laakerisarjat A1.3900 ja A1.3901 sekä alkuperäislaatuinen IRB sarja 12401.
Keskipakokytkimen laakerin kiristysmutteri. Sopii Citroën 2CV vanhuksiin. Mitat: 16×1.50mm. Alkuperäinen varaosanumero A332 5, AZL6.
Täydellinen korin verhoilusarja Citroën 2CV kulkimeen, jossa ei ole teatteri ikkunaa. Materiaali hyvin alkuperäisen kaltainen, kankaassa sama pintarakenne ja väri. Istuu hyvin. Kiinnitetään kontaktiliimalla, esim tuote A1.0546. Setti yhteenautoon, sisältää vasemman ja oikean puolen sekä palan takalokasuojaan.
Istuimien verhoilusarja wanhus mallinen, Bayadère sininen, Citroën 2CV. Sarja sisältää verhoilun neljään istuimeen. Burtonin laadukas verhoilusarja. Sarjoissa on myös hyvä istuvuus ja kangas on alkuperäisen tyyppinen.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.