Kärjetön sytytys TUNE+-4-R-V-RENAULT-OLD
409,90 €Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-RENAULT-OLD virranjakaja, tarkoitettu “Ventoux”-moottoreihin, esimerkiksi Renault 4 mallissa.
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 81–96 / 99
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-RENAULT-OLD virranjakaja, tarkoitettu “Ventoux”-moottoreihin, esimerkiksi Renault 4 mallissa.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-RENAULT virranjakaja on suunniteltu Renaultin Cleon -moottoreille. Kyseinen moottori löytyy mm. malleista Renault 4, Renault 5, 4F4, 4F6, Renault Estafette, DAF55, Volvo 55, 340 ja 360 (B130 ja B140 moottorit).
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-P kärjetön sytytys on suunniteltu Porsche 912 / 914 / 356 malleille.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-MINI-A+ kärjetön sytytys on tarkoitettu Mini A-plus moottoreille.
Langattomasti ohjelmoitava kärjetön sytytys 123TUNE+-4-R-V-M on suunniteltu Mercedes moottoreille W110, W115 ja W123. Kyseisiä moottoreita on käytetty mm. Mercedes -malleissa: 190C, 200, 220, 220US ja 230.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-LANCIA on suunniteltu Lancia harrastajien kanssa yhteistyössä. Fulviassa on alkuperäisen jakajan hammaspyörä vaihdettava.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-G kärjetön sytytys korvaa useimmat 4-sylinteriset Lucas -virranjakajat. Lucas jakajia on useissa brittiautoissa.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-FORD-V4 kärjetön sytytys on suunniteltu Fordin V4 moottoreilla varustettuihin autoihin, kuten Ford 12M, 15M, 17M, Taunus, Granada, Consul ja Capri.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-DUC kärjetön sytytys korvaa 4-sylinterisen Ducellier virranjakajan.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-R-V-D kärjetön sytytys on suunniteltu Alfa Romeo 4-sylinterisille moottoreille, kuten Giulia Nova, Spider & Bertone 2000 ja Duetto.
Langattomasti ohjelmoitava kärjetön sytytys TUNE+-4-R-V-B21-B23 on suunniteltu Volvon B17, B19, B21, B23 ja B230 moottoreille. Ei ainoastaan klassikkoautoille, kuten Volvo 242, 244, 245 vaan myös työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-A-V-FIAT-TC kärjetönsytytys on suunniteltu korvaamaan mekaaninen virranjakaja (sylinterikannen päällä) suosituissa Fiat twin-cam moottoreissa.
USB ohjelmoitava kärjetön sytytys 123TUNE-6-R-V-POR911-SMALL on suunniteltu malleille Porsche 911 2,0L ja 2,2L 6-sylinterisille moottoreille.
Sopii moottoreihin, joissa ei ole HKZ (CDI) yksikköä tai ensimmäistä HKZ yksikköä (3-johdinta).
USB ohjelmoitava kärjetön sytytys 123TUNE-6-R-V-POR911-BIG on suunniteltu Porsche 911 2,4L – 2,7L ja 3,3L 6-sylinterisille moottoreille.
Kärjetön sytytys 123PORSCHE-911-SMALL-6-R-V on suunniteltu malleille Porsche 911 2,0L ja 2,2L 6-sylinterisille moottoreille.
Sopii moottoreihin, joissa ei ole HKZ (CDI) yksikköä tai ensimmäistä HKZ yksikköä (3-johdinta).
Kärjetön sytytys 123PORSCHE-911-BIG-6-R-V on suunniteltu Porsche 911 2,4L – 2,7L ja 3,3L 6-sylinterisille moottoreille.
Sopii moottoreihin, joissa ei ole HKZ (CDI) yksikköä tai ensimmäistä HKZ yksikköä (3-johdinta).
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.