Työntötangon tiiviste 2CV 1961-1972
8,00 €Työntötangon tiiviste 2CV vuosimalliin 1972 saakka (ei enää nelkkuun).
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 49–64 / 166
Työntötangon tiiviste 2CV vuosimalliin 1972 saakka (ei enää nelkkuun).
Imu/pakosarjan tiiviste, Citroën 2CV AZAM. Halkaisija 34 mm.
O-rengas 34x2mm öljynsuodattimen jalkaan, Citroën 2CV.
Alumiinista valettu jäähdytysrivoitetut venttiilikoppa Citroën 2CV6 moottoriin. Alumiini luovuttaa paremmin lämpöä ja näin sylinterikannet saadaan pysymään viileämpänä. Jäähdytysrivat parantaa entisestään lämmön siirtymistä. Paremman jäähdytyksen lisäksi aluuminen venttiilikopan kansi antaa tyylikkään klassisen ulkonäön.
Istuvuus kanteen näkyy hyvin viimeisissä tuotekuvissa. Burtonin parannettu tiivistemalli toimii myös tämän kannen kanssa toisin päin käännettynä. Tilaa kaksi kappaletta per moottori.
Öljysiivilän O-rengas, Citroën 2CV. Tiiviste öljysiivilän kiinnityskaulaan.
Citroën 2CV6 imuventtiili. Halkaisija 40mm ja pituus 88,5mm. Soveltuu lyijyttömälle polttoaineelle. Sopivuus 2CV4/6, Ami6/8, Dyane 4/6, Mehari ja Acadiane.
Öljyputki sylinterikansiin, materiaali kupari/nikkeli. Sopii Citroën 2CV4 2CV6, Ami6, Ami8, Dyane, Mehari, Acadiane, Burton.
Banjopulttien kiristysmomentti 11 Nm.
Jousi työntötangon suojaputken ja lohkon väliin. Sopii 2CV4, 2CV6, Ami 6, Ami 8, Dyane 4, Dyane 6, Mehari ja Acadiane.
Stefa kutosen kampiakseliin. Kampiakselin stefa takapäähän (vauhtipyörän puolelle). Sopivuus 2CV6, Mehari, Dyane, Acadiane, Ami. Koko 56x69x10mm.
Kaasuttimen imuaukon kumi wanhus mallin sätkään. Eli 12/18hp, Citroën 2CV. Sisähalkaisija 38mm.
Tällä ohut kaulaisella avaimella saa öljynjäähdyytimen putken pultit kiinnitettyä poistamatta puhallinkotelon peltejä.
Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM
”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.
Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.
Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.
Lämmönvaihtimen pakoputki sisäosa 2CV6 vasen. Pelkkä uusi sisäputki lämmönvaihtimen korjaukseen.
Pakoventtiili 2CV4, 435cc moottorille. Mitat 34×8,5×88,2. Moottorityyppi A79/1
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.