Ykköskurkun suutin 105 Solex
10,60 €Suutin kaksikurkkuiseen Solex- kaasuttimen ykköskurkkuun. Koko 105.
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 1937–1952 / 2295Sorted by popularity
Suutin kaksikurkkuiseen Solex- kaasuttimen ykköskurkkuun. Koko 105.
Suutin kaksikurkkuiseen Solex- kaasuttimen kakkoskurkkuun. Koko 90.
Kunnostettu ohjauspaketti Citroën 2CV6 tai Dyane 6 kulkimeen. Niin sanottu kutosen etuakseli, jossa 8-hampainen matopyörä. Sisältää akseliputken ja hammastankopaketin valmiiksi koottuna, ilman tukivarsia. Lisätty rasvanipat matopyörälle ja hammastangolle. Vuoden takuu.
Hammastanko 2CV wanhukseen, 7-hampaiselle ykköstyypin matopyörälle. Käytetty 2CV malleissa alkaen vuodesta 1955. Tämä hammastanko 19-hampainen, tarkista sopivuus ennen tilaamista.
Lisäilmasuutin 160 Solex 34, Citroën 2CV, Dyane, Mehari ja Ami. Sopii Solexin yksikurkkuiseen kaasuttimeen.
Keinuvivun jousi vasen, 12hp 425cc, Citroën 2CV wanhukseen. Alkuperäinen osanumero A 124 16.
Palloventtiili Solex 30/32/34 PICS kaasuttimeen. Sopii Citroën 2CV4 ja 2CV6 mallien 1-kurkkuiseen kaasuttimeen. Sijaitsee uimurikammion pohjalla pääsuuttimen vieressä. Sopii myös Peugeot 203-403, Peugeot 504 ja 604, Citroën 11CV ja 15CV sekä muutamiin Renault malleihin.
Tyhjäkäyntisuutin koko 41, kaksikurkkuiseen Solex 26/35 CSIC ja 26/35 SCIC kaasuttimiin. Sopii mm. Citroën 2CV6, Dyane ja Ami 8.
Öljyntäyttönokka / huohotin, Citroën 2CV lyhyt, A-malli, vuoteen 3/1963 saakka. Alkuperäinen Citroën osa.
KÄYTETTY öljyntäyttönokka / huohotin, Citroën 2CV lyhyt, A-malli, vuoteen 3/1963 saakka. Ehjä, pieni klommo kyljessä, näkyykuvassa.
Wanhuksen imu- ja pakosarjan tiiviste. Sopii 12-heppaiseen 425cc koneeseen.
Ilmansuodatin, Citroën Ami, Mehari ja HY diesel malleihin.
Kaasuttimen kannen tiiviste Solex 34 PICS, yksikurkkuiseen kaasuttimeen.
Kytkinlevy 10-hampainen, keskipakokytkimellä varustettuun Citroën 2CV wanhukseen.
Kunnostettu Solex 28 IBC kaasutin, 2CV 18hp, keskipakokytkin hidastimella. Käytetty 02/1963 -> 02/1970. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 28 IBC kaasutin, 2CV 18hp. Käytetty 02/1963 -> 02/1970. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.