Läppäakselin tiiviste Solex 24/21 kaasuttimeen
3,50 €Läppäakselin tiiviste Solex 24/21 2-kurkkuiseen kaasuttimeen.
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 1761–1776 / 2295Sorted by popularity
Läppäakselin tiiviste Solex 24/21 2-kurkkuiseen kaasuttimeen.
Kassuttimen kannen tiiviste Zenith, Citroën HY. Sopii malliin missä on kaasuläpän hidastin.
Kunnostettu Solex 34 PICS, Citroen 2CV. Kunnostettu kaasutin. Läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Polttoaineletku, jonka sisähalkaisija 7,5mm, sopii esimerkiksi Citroen 2CV:n huohottimen paluuputkeksi. Paluuputki saatavana myös valmiina pätkänä tuote A1.4459. Jos etsit 2CV:n polttoaineletkua, niin katso tuote A1.1125.
Kunnostettu kaksikurkkuinen kaasutin Solex 24/21, 26/35 CSIC. Käytetty mm. Dyane, Acadiane ja Mehari. Imukanavat 24/21mm. Kaasuttimen tyyppi 26/35 CSIC. Läppäakseli uusittu, ultraääni pesty ja korjaussarjan osat vaihdettu. Kaasuttimet on testattu ja perussäädetty kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 24/21, 26/35 CSIC, keskipakokytkimellä varustettuun kulkimeen. Imukanavat 24/21mm. Kaasuttimen tyyppi 26/35 CSIC. Läppäakseli uusittu, ultraääni pesty ja korjaussarjan osat vaihdettu. Kaasuttimet on testattu ja perussäädetty kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 34 PICS kaasutin, keskipakokytkimellä varustettuun kulkimeen. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu yksikurkkuinen kaasutin 12-heppaiseen 425cc Citroën 2CV kulkimeen. Moottorityypit A53, AZ 3/1963 ->2/1970 (serie A en AM), AZU 3/1963 -> 8/1967(serie A). Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 26 IBC kaasutin, 12-heppaiseen keskipakokytkimellä varustettuun kulkimeen. Käytetty mm: 28 CBI 2CV 12hp 425 cm, moottorityyppi A53, AZ 3/1963 -> 2/1970 (sarja A ja AM), AZU 3/1963 -> 8/1967 (sarja A). Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 32 PICS kaasutin, keskipakokytkimellä varustettuun kulkimeen. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Michelin 155R400 X retrorengas. Rengaskoko on käytössä mm. alkupään Citroën ID ja DS malleissa ennenkuin rengas päivitettiin epäsymmetrisellä kuviolla olevaan Michelin XAS renkaaseen.
Michelin 145R15 ZXZ 87S rengas. Sopii mm. Citroën GS / GSA / AMi Super ja Panhard.
Maxxis 135/80R15 73T rengas, sopii Citroën 2CV, Dyane, Acadiane ja AK.
Rengas on ns. Keski-Euroopan kitkarengas M+S merkinnällä. Eli hyväksytty talvikäyttöön. Mutta ei missään tapauksessa vastaa pidoltaan Pohjoismaihin tehtyjä kitkarenkaita.
Michelin 125R15 X 68S valkosivurengas. Valkosivussa on sininen suojalakka pinnassa. Suojalakka lähtee pois lämpimällä vedellä pesemmällä. Pese vasta vanteelle asennuksen jälkeen.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.