Kärjetön sytytys Volvo B18-B20 4-R-V
379,50 €Kärjetön sytytys 123\B18-B20-R-V joka sopii B18 ja B20 4-sylinteriin Volvon kaasutin ja ruisku moottoreihin. Se käy autoihin, työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 1–16 / 63
Kärjetön sytytys 123\B18-B20-R-V joka sopii B18 ja B20 4-sylinteriin Volvon kaasutin ja ruisku moottoreihin. Se käy autoihin, työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Kärjetön sytytys 123\B21-B23-R-V on suunniteltu Volvon B17, B19, B21, B23 ja B230 moottoreille, ei ainoastaan klassikkoautoille kuten Volvo 242, 244, 245 vaan myös työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Kärjetön sytytys 123MERCEDES-6-R-V on suunniteltu malleille W108, W109, W110, W111, W112, W113, W114, W123 ja W130 joissa 6-sylinterinen moottori, käytetty mm. seuraavissa malleissa:
– 220
– 230, 230S, 230SL
– 250, 250SL, 250SE, 250CE,
– 280, 280S, 280SE, 280SL
– 300SE, 300SEL, 300SEb
Kärjetön sytytys 123CITROEN-4-R-IE (aiemmin 123DS-IE-R) on suunniteltu korvaamaan Bosch ZV11/7 A 3 A virranjakaja, jota on käytetty Citroênissä yhdessä Bosch D-Jetronic ruiskun kanssa.
Kärjetön sytytys 123PEUGEOT-4-R-V joka korvaa Ducellier jakajan malleissa M3, M12, XC1, M127, M59, M43, M75, M48, M36, M42, M50, M53, M77, M78, M95, M71, M86 & M130.
Kärjetön sytytys 123\FIAT-4-A-V-TC on suunniteltu korvaamaan mekaaninen virranjakaja ( sylinterikannen päällä ) sopii suosittuihin Fiat malleihin 124, 131, coupe, spider, abarth twin-cam moottoreille.
Neljä alkuperäistä Fiat sytytyskäyrää löytyy tästä mallista.
Kärjetön sytytys 123FIAT-2-R on suunniteltu erityisesti Fiat500- ja Fiat126-moottoreille. Virranjakajan ulkonäkö kuten alkuperäisessä. Ei enää koskaan kärkien tai kondensaattorin vaihtoa!
Kärjetön sytytys 123CITROEN-4-R (aiemmin 123DS-R) on suunniteltu erityisesti mallille Citroen ID/DS. Käytössä mm. malleissa Citroen DS, Traction-Avant ja HY. Sisältää kaikki ennakkokäyrät ID/DS kaasutinmoottoreille jotka on valmistettu vuoden 1959 jälkeen.
Kärjetön sytytys 123VOLVO-B30-6-R-V-IE sytytysyksikkö sopii Volvon B30 6-sylinterisiin Volvo kaasutin- ja ruiskutusmoottoreihin. Tämä kärjetön sytytys sopii henkilöautoihin, kuormautoihin ja veneisiin (Volvo Penta).
Kärjetön sytytys 123VW-4-R on kehitetty yhdessä VW-osaajien kanssa, tuloksena sytytys jota voi käyttä 1., 2. ja 3 sarjan malleissa.
Tässä laitteessa myös alipaineliitäntä
Kärjetön sytytys 123VW-4-R on kehitetty yhdessä VW-osaajien kanssa, tuloksena sytytys jota voi käyttä 1., 2. ja 3 sarjan malleissa.
Kärjetön sytytys 123MERCEDES-OLD-6-R-V on suunniteltu vanhemmille 6-sylinterisille Mercedes moottoreille (valmistettu ennen 1967).
Kärjetön sytytys 123MERCEDES-6-R-V-IE on suunniteltu malleille W108, W109, W110, W111, W112, W113, W114, W123 ja W130 joissa 6-sylinterinen moottori, käytetty mm. seuraavissa malleissa:
– 220
– 230, 230S, 230SL
– 250, 250SL, 250SE, 250CE,
– 280, 280S, 280SE, 280SL
– 300SE, 300SEL, 300SEb
Tässä versiossa vaadittu liitäntä Bosch D-Jetronic polttoaineen ruiskutukselle.
Kärjetön sytytys 123FIAT-500 on suunniteltu erityisesti Fiat500- ja Fiat126-moottoreille. Tuote on muotoiltu niin, että on mahdollista käyttää alkuperäistä virranjakajaa. Ei enää tarvettä virranjakajan huollolle.
Sytytysennakko on elektronisesti säädetty: aseta se kerran ja unohda!
Kärjetön sytytys 123FIAT on suunniteltu toimimaan tuplapuolan kanssa, kuten tuotteemme #4240, tuottaen voimakkaan kipinän, paremman käyntiin lähdön ja paremman taloudellisuuden.
Yksikössä sisäänrakennu LED-valo helpottamaan sytyksen säätöä.
Laitteessa 16 ennalta ohjelmoitua ennakkokäyrää, jotka on käyttäjän itse vaihdettavissa.
Katso ennakkokäyrä vaihtoehdot välilehdeltä.
Kärjetön sytytys 123CITROEN-4-A (aiemmin 123DS-A) on suunniteltu erityisesti mallille Citroen ID/DS. Käytössä mm. malleissa Citroën DS. Sisältää kaikki ennakkokäyrät ID/DS kaasutinmoottoreille jotka on valmistettu vuoden 1959 jälkeen.
Kärjetön sytytys 123BMW-4-R-V on suunniteltu M10 moottoreille, sopii BMW :
– 1600, 1602, 1602Ti
– 1800, 1800Ti, 1802
– 2000, 2000Ti, 2000Tii
– 2002, 2002Ti, 2002Tii, 2002Turbo
– 316, 318, 518, 320, 520 (ennen 1978!)
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.