Citroën huolenpitosopimus
Citroënin Huolenpitosopimus on huolettomin ja järkevin tapa hoitaa huollot ja korjaukset. Se on tehtävissä uuteen autoon aluksi kolmeksi vuodeksi, jonka jälkeen sopimusta on mahdollista jatkaa kiinteällä hinnalla seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi.
Voit ennakoida autosi ylläpitokulut vuosiksi eteenpäin solmimalla Huolenpitosopimuksen. Se antaa sinulle henkilökohtaista ja taloudellista turvaa: maksat kuukausimaksun automallin ja ajokilometrien perusteella. Me huolehdimme kaikesta muusta.
Huolenpitosopimuksen myötä voit olla varma, että autosi huolletaan valtuutetulla tehtaan auditoimalla Citroën-huoltoedustajalla, aitoja Citroën-varaosia käyttäen. Tämä vaikuttaa positiivisesti myös autosi jälleenmyyntiarvoon – Huolenpitopalvelun alaiset vaihtoautot ovat haluttuja.
Huolenpitosopimuksen etuja:
- Kiinteä kuukausimaksu 1-3 ja 4-6 vuotta
- Ei yllättäviä korjauskustannuksia
- Huollot ja korjaukset ammattitaitoisten mekaanikkojen toimesta aidoilla Citroën-varaosilla
- Citroën Tiepalvelu
- Auton jälleenmyyntiarvo mahdollisimman korkea
- Helppo solmia kaupanteon yhteydessä
Sopimus sisältää:
- Määräaikaishuollot ohjelman mukaisesti
- Normaalista kulumisesta johtuvat korjaukset
- Polttimot ja rikkoutuneet pyyhkijänsulat myös huoltojen välillä
Huom! Sopimuksen saat hoidettua myös meillä Automecassa kätevästi vaikka ensihuollon yhteydessä. Kysy meiltä tai katso lisätietoja Citroen tai Peugeot maahantuojan sivuilta
Huolettomia kilometrejä huollon tiepalvelulla
Huollon tiepalvelun saat käyttöösi näin:
- Soita numeroon 0800 105 501.
- Ilmoita nimesi sekä autosi rekisterinumero,
malli ja väri. - Ilmoita autosi tarkka sijainti ja puhelinnumero, josta sinut tavoittaa.
- Kerro lyhyesti autosi viasta tai ongelmasta.
- Jos koet turvallisuutesi olevan uhattuna, ilmoita se meille, niin otamme luvallasi yhteyden poliisiin.
Huollon tiepalvelu ei ole voimassa seuraavissa tapauksissa:
- Jos auto osallistuu autokilpailuihin (kestävyysajoihin, nopeusajoihin, ralliin) tai jos autolla ajetaan muilla kuin yleisillä teillä.
- Kun auton vika on aiheutettu tahallisesti.
- Kun autoa ei ole huollettu maahantuojan suositusten mukaisesti Citroën-merkkihuollossa. Kun yksi tai useampi palvelu ei ole tarpeellinen, Huollon tiepalvelu ei ole velvollinen maksamaan korvauksia käyttämättä jääneistä palveluista tai antamaan hyvitykseksi vaihtoehtoisia palveluja.